Login: Hasło: Liga: Nie masz konta ? Zarejestruj się !
www.pesleague.pl
Wypowiedz się na Forum
Pobierz najnowsze Dodatki
Pogadaj na kanale IRC
Dołącz do nas już Teraz

Liczba zalogowanych graczy w ostatnim tygodniu w pes2017: 27 | Liczba zarejestrowanych graczy pes2017: 144 | Twoja Liga Pro Evolution Soccer | Twoja Liga Pro Evolution Soccer | pes2017: 0 | Ostatnio rozegrane mecze pes2017: chudy vs Mimek16041989 2-3, chudy vs Mimek16041989 3-1, chudy vs Mimek16041989 2-1, chudy vs Mimek16041989 2-3, chudy vs Mimek16041989 1-2, chudy vs Mimek16041989 2-3, Mimek16041989 vs chudy 4-2, Tonny7 vs Mimek16041989 2-0, Mimek16041989 vs Tonny7 2-3, chudy vs Mimek16041989 1-5 | Twoja Liga Pro Evolution Soccer | Całkowita liczba rozegranych spotkań w pes2017: 4139 | Twoja Liga Pro Evolution Soccer | Twoja Liga Pro Evolution Soccer | Ostatnio zarejestrowani gracze pes2017: wojtek335777, vladkanyk, Ergo, MŁoDY92, Panteram1 | Dzisiejsza liczba rozegranych spotkań w pes2017: 0 | Liczba zalogowanych graczy w ostatnim miesiącu w pes2017: 37

nasz sklep
forum
Koszulka #1 29.95zł
PES2015 PC 119.90zł
Koszulka #2 39.99zł
pes
- CO DALEJ?
- Fulham Football Club by Ebistal |#32...
- FIFA 17 lub CS GO

Wiadomości Ligowe:

III sezon LM wystartowal!



Faze grupowa rozgrywamy do 26.03.2017 (posty do 25.03.2017). Gdyby ktos chcial zmienic druzyne to prosze o informacje do 21.03.2017. Jezeli ktos rozegra juz jakas kolejke to nie bedzie mozliwosci zmiany!

Przed przystapieniem do Ligi Mistrzow nalezy obowiazkowo zapoznac sie z:
- REGULAMINEM !!
- PORADNIKIEM GRACZA !!
- oraz na PC pobrac Lagdetectora w wersji 18.

Zapraszamy wszystkich do wspolnej zabawy,

[więcej...] Komentarze [1]

Podsumownanie IV sezonu ligowego!! Zapisy do V sezonu zostaja...


Po rozegraniu przez was 48 kolejek czwartego sezonu ligi Pro Evolution Soccer 2017 PC dobiegl juz do konca, wiec nadszedl czas na podsumowania:

1 liga:
1 miejsce: gracz mnyszu - 118 pkt, bilans 163:52
2 miejsce: gracz chudy- 115 pkt, bilans 124:42
3 miejsce: gracz brnkson - 114 pkt, bilans 153:54

 

Najlepszy atak: gracz mnyszu- 163 zdobytych bramek
Najlepsza obrona: chudy- 42 stracone bramki

Podsumowujac: Mistrzostwo zostalo w rekach mnysza. W ostatniej kolejce mistrzostwo moglo powedrowac w rece chudego ,lecz bociek wygral z nim bezposredni pojedynek ucinajac wszelkie spekulacje komu nalezalo sie mistrzostwo!

Bardzo gratuluje wszystkim graczom i zapraszam do V sezonu ligowego ,ktory rozegramy druzynami ulubionymi, klubowymi z koszyka 4,*.

Zapisy zamkniemy 25 marca lub po zapisaniu 25 osob!  Ponizej...

[więcej...] Komentarze [6]

Podsumowanie II sezonu Ligi Mistrzow oraz zapisy do trzeciego!

 



W II sezonie najbardziej popularnych rozgrywek pilkarskich na swiecie zwyziezca zostal mnyszu. W finale pokonal mimka 7:3. Gdybysmy mieli opisac mecz po wyniku to zapewne wiekszosc z Was powiedzialaby ze mimek byl bez szans ,ale ja ogladajac ten mecz na zywo, moge smialo napisac ze tak nie bylo. Wiekszosc spotkania to ataki z obu stron ,ale w tej jak i innych edycjach pesa nie zawsze liczy sie ilosc sytuacji tylko skutecznosc, a w tym elemencie mnyszu dystansuje konkurencjeW meczu o 3 miejsce wolan nie stawil sie w termnie ,tak wiec najnizsze podium pozostaje dla speedeeka.

Bardzo dziekuje wszystkim graczom za udzial w II edycji i zapraszam do kolejnej. Zapisy beda otwarte do 11.03.2017(jezeli przed terminem zapisza sie 32 osoby to wystartujemy szybciej)

Jezeli macie swoje propozycje co...

[więcej...] Komentarze [19]

Wielki Final LM!



 

Po rozegraniu meczy polfinalowych przyszedl czas na final oraz mecz o 3 miejsce. Zdecydowanym faworytem meczu finalowego jest mnyszu, ale moze doczekamy sie niespodzianki? Na to pytanie odpowiedz poznamy juz niebawem.

W malym finale zagra speedeek vs wolan.

Termin zakonczenia finalu: 02.03.2017 (posty do 01.03.2017)

 Załoga pesleague.pl serdecznie zaprasza do wspólnej zabawy!!!

[więcej...] Komentarze [2]

Polfinal LM wylosowany!!



Nadszedl czas na 1/2 finalu LM. Juz niebawem poznamy finalistow sposrod nastepujacych par:

Mimek vs Wolan

Speedeek vs Mnyszu

Termin zakończenia 1/2 mija 26 lutego. Proszę pamiętać, że posty o walkower zgłaszamy do 25 lutego (tj. sobota).

Załoga pesleague.pl serdecznie zaprasza do wspólnej zabawy!!!

[więcej...] Komentarze [3]

IV sezon ligowy wystartowal!



Z dniem 18.02.2017 rozpoczynamy IV sezon ligowy. Niestety mielismy rozpoczac sezon kilka dni wczesniej ,ale z powodow technicznych niestety sie nie udalo. Aktualnie terminarz ma zdublowane mecze ,ale niebawem bedzie to naprawione ,dlatego prosze tych ktorzy rozegraja swoje mecze o zapisanie wynikow ,poniewaz istnieje prawdopodobienstwo zresetowania calego terminarza.

Z gory przepraszam za utrudnienia.

Chcialbym rowniez zapytac ,czy wolicie obecna forme zapisow ,czy tak jak to mialo miejsce w poprzednich sezonach?

Jezeli wybierzecie obecna to trzeba liczyc sie z tym ,ze kazdy start bedzie mial przesuniecie z racji zapisow ,wiec ja osobiscie uwazam ,ze Ci co nie chca grac w nastepnym sezonie powinni napisac taka informacje co znacznie przyspieszy start kolejnego.

Prosze o Wasze opinie pod postem.

Na rozegranie wszystkich meczy macie czas do 12.03.2017 (posty do 11.03.2017)

Załoga...

[więcej...] Komentarze [1]

Podsumowanie III sezonu ligowego PES 2017!


Po rozegraniu przez was 48 kolejek trzeciego sezonu ligi Pro Evolution Soccer 2017 PC dobiegl juz do konca, wiec nadszedl czas na podsumowania:

1 liga:
1 miejsce: gracz mnyszu - 118 pkt, bilans 142:52
2 miejsce: gracz wolan- 115 pkt, bilans 167:66
3 miejsce: gracz brnkson - 114 pkt, bilans 147:63
Najlepszy atak: gracz wolan- 167 zdobytych bramek
Najlepsza obrona: mnyszu- 52 stracone bramki

 

Podsumowujac: Mistrzostwo zostalo w rekach mnyszu. Niestety wplyw na koncowy uklad tabeli mogly miec walkowery ,ale niestety na to nie mamy wplywu. Wszystkich graczom ktorzy dotrwali do konca sezonu bardzo dziekujemy i zapraszamy do kolejnego!

Zapisy zamkniemy 12 lutego!



Zapraszamy do zapisow 4 sezonu ligowego,

Czwarty sezon ligowy gramy reprezentacjami koszyk 3.5*.
Zespol pesleague.pl

[więcej...] Komentarze [1]

Dodatki Pro Evolution Soccer:

LaLiga Patch 1.0 PES2017 by stanek1983


ZMIANY W NAJNOWSZEJ WERSJI:
- Dodano pełną  Bundesligę (kitsy, składy, statystyki, zawodników)
- Dodano 24 kluby w Others Europa: Szachtar Donieck, Fenerbahce SK, Sparta Praha, FC Kopenhaga, RSC Anderlecht, Olympiakos FC,
Panathinaikos FC, PAOK Saloniki, Szybką Wienna, Zenit St.Petersburg, Zorya Ługańsk, FK Krasnodar, FK Rostov, Osmanilispor FK,
Red  Bull Salzburg, PFK Ludogorets, Celtic FC, APOEL FC Viktoria, Legia Warszawa, Steaua Bukareszt, Dundalk FC,
BSC Young Boys, Standard Liege (logo, kitsy, zawodników, statystyki)


GŁOWNA ZAWARTOŚĆ PATCHA:

- Kompletna Premier League, SkyBet Championship, La Liga, La Liga 123, Serie A, Serie B, Liga NOS,
dodano kitsy, loga, oddziały
- Kompletna Bundesliga...

[więcej...] Komentarze [3]

LaLiga Patch 7.0 Final (All in One) by stanek1983



Zapraszamy do pobierania najnowszej, ostatecznej wersji LaLiga Patch, autorstwa stanek1983 dla PES2016.

Przed instalacja prosimy zapoznac sie z opisem patcha i postepowaniem w czasie wgrywania i problemow z selektorem, w tym z uruchomieniem gry.

Download jak zawsze z poziomu FORUM

https://vimeo.com/180181309

[więcej...] Komentarze [1]

La Liga Patch 7.0 by stanek1983 - BETA



 

Zapraszamy do testowania wersji BETA, jednego z najlepszych patch'y na scenie PESa.

Pelne wydanie planowane jest okolo 10 wrzesnia. Download na FORUM

Zapraszamy :)

 

https://vimeo.com/180181309

[więcej...] Komentarze [1]

PES 2016 - DLC 4.0



 

Nowy DLC wnosi drobne zmiany w postaci strojow dla: Croatia, England, France, Netherlands, Portugal, Turkey i Brazil oraz dodano nowe style dla butow adidasa.

Pliki DLC dostepne sa z poziomu online z kazdych platform oraz manualnie dla PC na FORUM

[więcej...] Komentarze [3]

LA LIGA PATCH 2016 6.0 by stanek1983



ZMIANY OGOLNE :

- nowe rozgrywki 2016/17
- superpuchar Europy Real Madryt - Sevilla FC, nowe superpuchary krajowe
- nowe zespoly w ligach:
* Middlesbrough, Burnley, Hull City <- Newcastle, Norwich, Aston Villa
* Alaves<- Rayo, Getafe, Levante
* Nancy, Dijon, Metz <- Troyes, Reims, Gazelec
* Freiburg, Leipzig <- Hannover, Stuttgart
* Crotone, Cagliari <- Carpi, Friosone, Hellas
- nowe zespoly w Europejskich Pucharach
- kitsy 2016/2017 dla niektorych zespolow: Liverpool, Chelsea, Man. Utd, Man. City, Arsenal, Bayern, Barcelona, Real M., Juventus, Milan, Lyon, Marsylia, PSG,
- transfery: zrodlo tranfermarkt.es, de, pl i goal.com, transfery.info

kompatybilny z DLC 3.0 i exe 1.70 (1.04.)
- selektor online/offline

Wiecej informacji i download na FORUM.. Zapraszamy !!

https://vimeo.com/168946193

[więcej...] Komentarze [1]

[PES6] EKSTRAKLASA PATCH 2016



* Patch wylacznie na polskiej wersji jezykowej! *

CO ZAWIERA DODATEK?

* 28 polskich druzyn! *
W sklad wchodza:
EKSTRAKLASA
Cracovia, Gornik Leczna, Gornik Zabrze, Jagiellonia Bialystok, Korona Kielce, Lech Poznan, Lechia Gdansk, Legia Warszawa, Piast Gliwice, Podbeskidzie Bielsko-Biala, Pogon Szczecin, Ruch Chorzow, Slask Wroclaw, Termalica Bruk-Bet Nieciecza, Wisla Krakow, Zaglebie Lubin
1 LIGA:
Arka Gdynia, Drutex-Bytovia Bytow, Chrobry Glogow, GKS Katowice,...

[więcej...] Komentarze [5]

PES 2016 Online Patch by Mikrof&Chalwa



Patch zawiera:

*Oryginalne nazwy, stroje i logosy dla druzyn z nielicencjonowanych lig (Premier League, Championship, Serie B, Liga NOS + Sassuolo)

*Stroje dla wszystkich reprezentacji, w czym wszystkie aktualne dla druzyn z Euro 2016
*Nowe stroje sedziowskie
*Poprawione murawy
*Pilka z Euro 2016 dostepna w meczu towarzyskim (offline oraz online)
*Nowy scoreboard
*Spolszczenie

Wiecej informacji i download na FORUM

[więcej...] Komentarze [1]